העצמה אישית

בעזרת תהליך העצמה אישית אנו יכולים להסיר מעלינו מגבלות ומחסומים שאנחנו בנינו בעצמנו. כשנסיר את אלו, נוכל להגיע למטרות וליעדים הנחשקים שלנו.

כל אחד מאתנו היה רוצה להשיג את השאיפות שלו ולהרגיש יותר שלם ומסופק מהחיים. כמובן שלעתים השאיפות הן לא בדיוק מה שנכון עבורנו אבל היה נחמד לדעת שיש לנו סיכוי להשיג את כל מה שאנחנו רוצים.
ואנחנו אכן יכולים לעשות זאת – להשיג את המטרות והיעדים שאנו מייחלים להם – אבל הבעיה מתחילה כאשר אנחנו נתקלים במחסום כלשהו, שאנחנו בנינו בעצמנו. מילדות, כמעט כולנו חונכנו באופן מאוד מקובע והפכו גם אותנו למקובעים מבחינה רגשית ובעיקר מחשבתית. הקיבעון הזה הוא מה שעוצר אותנו מלהשיג את השאיפות שלנו.

תהליך העצמה אישית נולד בדיוק בשביל זה, בשביל שנוכל להסיר מעלינו מגבלות ומחסומים שיצרנו ואימצנו. ברגע שנסיר מעלינו את המחסומים והחשיבה המוגבלת, נוכל להתחיל ללכת בכיוון הנכון ולעשות את הדברים שאיתם נממש את השאיפות שלנו.

איך זה עובד?

העצמה אישית היא היום לא סתם רעיון מופשט אלא תהליך של ממש שאפשר לעשות אותו בקבוצות או בהנחיה אישית. בהרבה מקומות בארץ יש אנשים שמציעים עזרה והנחיה לכל מי שרוצה להעצים עצמו ולהשיג את החיים שהוא חולם עליהם, עבורו או עבור היקירים שלו. הורים לילדים שרוצים להכניס יותר כסף למשק הבית ולכלכל את הילדים היטב, צעירים שרוצים להשיג את עבודת החלומות שלהם, אנשים שרוצים להקים עסק חדש ומפוחדים- כל אלו ואחרים יכולים להיעזר בתהליך ההעצמה ובבוא העת להשיג את השאיפות שלהם.